Outlet ponudba
Outlet ponudba
Ugodne cene
Nakup brez skrbi
Nakup brez skrbi
Možnost vračila izdelkov 14 dni
Svetovanje
Svetovanje
Potrebujete pomoč pri nakupu? Pokličite nas na 056 306 550
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava
Ob nakupu nad 100€
Posebna ponudba
VRAČILO BLAGA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

VRAČILO BLAGA IN PRAVICA KUPCA DO ZEMENJAVE

Če vam izdelek ne ustreza ga lahko v skladu s pogoji vrnete in zahtevate zamenjavo.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju Aures d.o.o. Koper (motolink.si - v nadaljevanju ponudnik) sporoči, da želi naročen izdelek zamenjati. Rok začne teči en dan po prevzemu blaga. Potrošnika v tem primeru bremeni strošek vračila blaga in strošek pošiljanja drugega izdelka (po ceniku pošiljanja preko dostavne službe). Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu.  Zamenjavo lahko izvedete brez dodatnih stroškov pošiljanja tudi v naši poslovalnici na naslovu Sermin 74E, Koper.

Na povezavi lahko prenesete obrazec > OBRAZEC ZA VRAČILO IN ZAMENJAVO

VRAČILO BLAGA IN PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z določbo 134 člena ZVPot-01 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 141. člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma oz. najpozeje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno ugodnejša standardna pošiljka, ki jo pošilja podjetje.

Prosimo, da sta izdelek in njegova embalaža (če jo ta ima) nepoškodovana, brez vidnih znakov uporabe, z nepoškodovanimi etiketami in morebitnimi spremnimi dokumenti (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.), v nespremenjeni količini in priloženim ter izpolnjenim obrazcem o odstopu od pogodbe. Izdelek vrnite na naslov Aures d.o.o. Koper, Sermin 74E, 6000 KOPER.

Za dodatne informacije in pojasnila nam pištine na naš e-naslov info@motolink.si ali pokličite po telefonu 05/6306550.

Na povezavi lahko prenesete obrazec > OBRAZEC O ODSTOPU OD POGODBE

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenjega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

POGOJI VRAČILA BLAGA

Za natančnejše informacije oz. pomoč o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 05/6306550.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja:

• za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
• za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
• za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
• za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl)
• za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
• za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti

Blago, ki je predmet vračila naj bo nepoškodovano (brez znakov uporabe) in vrnjeno naj bo v nespremenjeni količini in original embalaži. Na embalažo izdelka prosimo da ne lepite poštnih nalepk ali kaj podobnega, z vsemi etiketami in oznakami ter priloženimi spremnimi dokumenti (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Če vrnjen izdelek tem pogojem ne ustreza, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve vračila. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino, takšni paketi bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

Privolitev piškotka