Outlet ponudba
Outlet ponudba
Ugodne cene
Nakup brez skrbi
Nakup brez skrbi
Možnost vračila izdelkov 14 dni
Svetovanje
Svetovanje
Potrebujete pomoč pri nakupu? Pokličite nas na 056 306 550
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava
Ob nakupu nad 100€
Posebna ponudba

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine www.motolink.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikom (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov, ter Zakonom o elektronskih komunikacijah in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko in spletno poslovanje.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine motolink.si, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

SPLOŠNE INFORMACIJE – OSNOVNI PODATKI O PODJETJU

Naziv in sedež podjetja: Aures d.o.o. Koper, Ulica II. Prekomorske brigade 60, 6000 Koper, Slovenija
Poslovna enota in prevzemno mesto motolink.si: Aures d.o.o. Koper, Sermin 74E, 6000 Koper

Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI
57322341
Matična št: 5499925000
TRR odprt pri
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.
SI56 2900 0005 1058 814
BIC: BACXSI22

Kontaktni naslovi za hitro in učinkovito komunikacijo:
Telefon: +386 5 6306550
E-mail: 
info@motolink.si

Delovni čas Aures d.o.o. Koper: od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure. (Delovni čas se lahko razlikuje glede na sezono)
Delovni čas podpore za stranke motolink.si: od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure.
Delovni čas spletne trgovine na naslovu
www.motolink.si : 24ur / vse dni v tednu

Podjetje Aures d.o.o. Koper (v nadaljevanju: prodajalec), posluje v obliki veleprodaje in v obliki spletne trgovine z maloprodajo.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe otroške spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe otroške spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz otroške spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR).Cene na spletnih straneh veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

Zavezanci za DDV so dolžni ob zaključku nakupa (pred potrditvijo) navesti tudi svojo davčno številko in kontaktno osebo.

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine motolink.si ali v drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se med seboj ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače. Kode niso uporabne pri nakupu darilnih bonov, v kategorijah outlet in akcije, ter na nekatere blagovne znamke.

NAROČANJE

Kupec lahko odda svoje naročilo:

  1. Po e-pošti (info@motolink.si)
  2. Preko telefona (+386 5 6 306 550)
  3. Preko spletne trgovine (www.motolink.si)

1) Naročanje preko e-pošte info@motolink.si

Naročila preko e-pošte morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@motolink.si

2) Naročanje preko telefona (+386 5 6 306 550) je možno od ponedeljka do petka (med 9.00 in 17.00 uro)

Naročila preko telefona morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana v roku enega delovnega dne (v kolikor je blago na zalogi, oz. v vnaprej dogovorjenem roku v primeru da blago ni na zalogi). V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v čim krajšem možnem času preko telefona ali pa e-maila info@motolink.si .

3) Naročanje v spletni trgovini www.motolink.si :

Naročanje preko spletne otroške trgovine je možno 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE

Nakup preko spleta, lahko opravite:

  • kot gost – brez registracije (vaše podatke vnesete po pregledu izdelkov v košarici – pred zaključkom nakupa) ali
  • kot uporabnik – pred prvim nakupom se opravi registracijski postopek v spletni trgovini motolink.si (ikona desno zgoraj – Moj račun), s katero pridobite uporabniško ime, ki je enako vašemu e-naslovu ter geslo, ki ga sami nastavite. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in ima vpogled v status svojega naročila in morebitna predhodna naročila.
Postopek naročanja

Uporabnik lahko preko definiranih kategorij ali s pomočjo lupe (kamor vpiše naziv izdelka) poišče ustrezen izdelek. Ko klikne na izdelek, se mu odpre nov zavihek, kjer je na voljo kratek opis, lastnosti izdelka, tehnične lastnosti in rok dobave. Na voljo je tudi več slik in v nekaterih primerih tudi videoposnetek.

Kupec izbere artikel, ki ga želi kupiti tako, da izbere njegove lastnosti (velikost, barvo, količino itd…). S klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« doda artikel v košarico in prikaže se mu sporočilo o uspešno dodanem izdelku v košarico, ter opcija »PRIKAŽI KOŠARICO«, kjer si lahko ogleda izdelke v košarice in spremeni količine oz. odstrani izdelke iz košarice, ter »POSODOBI KOŠARICO« . Kupec lahko nato nadaljuje nakupovanje ali pa ostane na tem zavihku.
S klikom na kvadratek »ZAKLJUČEK NAKUPA« se odpre novo okno »PODATKI PLAČNIKA« , kjer se ima registriran uporabnik možnost prijaviti ali pa nadaljevati nakup brez prijave in registracije. Izpolne vsa polja “Podatki plačnika” in vpiše morebitne zahteve glede in želje. Ponovno ima vpogled v povzetek naročila, kjer so navedene cene, količine in naziv izdelkov, ki jih kupec želi kupiti. Nato izbere način plačila. Kupec izpolni, izbere ali označi še ostale potrebne podatke za izvedbo naročila. S klikom na gumb »POTRDITEV NAROČILA« in predhodnim strinjanjem s splošnimi pogoji poslovanja, odda svoje spletno naročilo. Kupec preko elektronske pošte prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu. Naročilo ima status “Zadržano” oziroma “V obdelavi”, če je kupec izbral ostale vrste plačila.

Prodajalec takoj oziroma najkasneje v roku 72 ur pregleda oddano naročilo. V primeru kakršnih koli sprememb, nepravilnosti ali nedobavljivosti blaga, vas bomo takoj obvestili in z vami poskušali najti ustrezno rešitev. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. Po pregledu naročila prodajalec le-tega potrdi in kupcu pošlje potrdilo. Ko bo vaše naročilo izvedeno in odposlano, vas bomo po e-pošti obvestili. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Če je kupec izbral plačilo po povzetju ali plačilo z eno od plačilnih kartic ali s sistemom Paypal, se naročeno blago zapakira in preko dostavne službe pošlje kupcu. V paket se priloži račun. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status “Nakup zaključen”.

Če je kupec izbral “Bančno nakazilo”, kupec prejme potrditveni mail z vsemi potrebnimi informacijami za opraviti plačilo. Po prejemu nakazila na TRR prodajalca, se naročeno blago zapakira in preda v dostavo. V paketu se priloži račun. Kupec prejme obvestilo o zaključku nakupa. Naročilo dobi status “Nakup zaključen”.

Če je kupec izbral opcijo “Osebni prevzem« je le možnost “Bančno nakazilo”. Ko je blago pripravljeno na prevzem, naročilo pridobi status “Zaključeno” in kupec tedaj prejme obvestilo, da je naročeno blago pripravljeno na prevzem.

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, kjer si lahko ogleda tudi podrobnosti naročila. V primeru nedobavljivosti naročenega blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času preko elektronskega sporočila oziroma preko telefona.

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek v spletni trgovini motolink.si, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina motolink.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor je kupec naročilo že plačal, se mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave povrne v roku 2 delovnih dni.

100% VAREN NAKUP, PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Za izdelke, ki so objavljeni na spletni strani www.motolink.si, je praviloma rok dobave označen. V kolikor dobavni rok ni označen, bo stranka po oddanem naročilu prejela informaciji o dobavljivosti naročenega izdelka. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

V skladu z določbo 134 člena ZVPot-01 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 141. člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno ugodnejša standardna pošiljka, ki jo pošilja podjetje.

Prosimo, da sta izdelek in njegova embalaža (če jo ta ima) nepoškodovana, brez vidnih znakov uporabe, z nepoškodovanimi etiketami in morebitnimi spremnimi dokumenti (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.), v nespremenjeni količini in priloženim ter izpolnjenim obrazcem o odstopu od pogodbe. Izdelek vrnite na naslov Aures d.o.o. Koper, Sermin 74E, 6000 Koper.

Za dodatne informacije in pojasnila nam pišite na naš e-naslov podpora@motolink.si ali pokličite po telefonu 05/6 306 550.

Obrazec prenesete na povezavi -OBRAZEC O ODSTOPU OD POGODBE 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazilo da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh. Razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da si artikel lahko ogledate, pomerite in če vam ne ustreza, ali da so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ker želimo, da je ta postopek kar se da kratek in brez zapletov vas prosimo, da ste po nakupu na daljavo pozorni na to da:

  • Previdno odpirate embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler ne boste v celoti prepričani, da vam artikel ustreza,
  • Vsa oblačila, še posebej termo oblačila pomerjate čez druga oblačila in ne na golo kožo,
  • Pri pomerjanju oblačil lahko pride do poškodb, predvsem takrat kadar velikost odstopa za dve ali več številk, v primeru, da pride do poškodbe blaga ali spremembe lastnosti zaradi napačne velikosti le tega ne morete vrniti
  • Nepazljivo odstranjevanje etiket lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  • Artikli na katerih so vidne sledi uporabe, nošenja, raztegnjena tkanina, izvlečene niti, pokvarjena zadrga, madeži, umazanija in neprijeten vonj, dlake, pranje in podobno niso več primerni za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečni oz. neuporabni za vrnitev v prodajo

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 056 306 550.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
  • za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl)
  • za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti
  • za nadomestne dele drugega predmeta
DOBAVA-DOSTAVA

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema naročila:

  • Osebno v poslovni enoti/skladišču Aures d.o.o. (Sermin 74E) v Kopru – brez stroškov pošiljanja.
  • Preko dostavne službe GLS na željeni naslov – z vnaprej določenimi stroški pošiljanja.

Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo na območju Slovenije. V kolikor bi želeli prejeti blago v druge tuje države, naročilo oddajte preko e-maila info@motolink.si . V tem primeru Vam bomo pred odpremo posredovali strošek dostave, ki je odvisen od države, teže in dimenzije paketa.

Vso blago, ki je na zalogi, odpošljemo kupcem v roku 24ur od prejema plačila oz. 24ur od potrditve. Pri določenih izdelkih kateri niso na zalogi je navedena dobava. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je rok dostave od 5 do 45 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila oz. v primeru da je dobavni rok daljši pa vas o tem obvestimo. O tem, vas bomo po izvedenem spletnem naročilu, tudi obvestili preko elektronske pošte ali po telefonu. V kolikor bo za vas čakalna doba nesprejemljiva, lahko naročilo prekličete delno ali v celoti.

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni!

Izdelki bodo dostavljeni preko dostavnega podjetja GLS , ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi – česar pa vam ne moremo 100% zagotoviti (pogodbeno se GLS zavezuje dostaviti blago v 3 delovnih dnevih). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vašem najbližjem paketomatu, oziroma se za termin in kraj dostave dogovorite s kurirjem – dostavljalcem kar po telefonu.

Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na prevzemnem mestu na naslovu Sermin 74E, Koper po predhodni potrditvi s strani trgovine motolink.si, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški transporta in obdelave ne zaračunajo.

V primeru izrednih dimenzij in velike teže tovora, ter drugih morebitnih izrednih okoliščin, si pridržujemo pravico izbire ustreznega kurirja. Izbira dostavne službe je odvisna od velikosti in teže paketa, kraja dostave, izbranega načina plačila in vrednosti naročenega blaga.

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan ali ni več dobavljiv, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni. V nasprotnem primeru, bomo z vašim soglasjem naročilo preklicali in prejeli boste elektronsko pošto s preklicem naročila.

STROŠKI DOSTAVE

Stroški transporta in obdelave spletnega naročila za naročila do skupnega zneska 99,99 EUR znašajo 5,50 EUR – ne glede na način plačila. Paket boste prejeli na dom, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja pa boste poravnali pri dostavljalcu (v kolikor ste izbrali opcijo plačila po povzetju).

Naročeno blago v vrednosti od 100,00 EUR dalje, vam bomo dostavili brezplačno s privzeto dostavno službo.

Stroškov dostave vam pri zamenjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača:

  1. Po povzetju v enkratnem znesku.
  2. Po predračunu v enkratnem znesku na TRR.
  3. Z gotovino ali kartico na prevzemnem mestu.

V primeru plačila po predračunu, s plačilnimi karticami, ali z gotovino prodajalec priloži pošiljki original račun z valuto takoj. Paket bo odpremljen v roku 48 ur od prejema nakazila na TRR podjetja oz. v dogovorjene roku.

V primeru plačila po povzetju, prodajalec pošiljki priloži original račun z valuto 8 dni. Ob plačilu po povzetju, boste pošiljko prejeli po pošti proti plačilu samo po povzetju.

Motolink.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal kupnino, se mu ta povrne najkasneje v roku 14 delovnih dni.

Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3 delovni dnevi.

EMBALAŽA

Vsi izdelki so zapakirani v original embalažo. Izjema so lahko le izdelki kateri se pošiljajo pakirani po več kosov npr. določeni nadomestni deli ali podoben material, razstavni eksponati - kateri so ustrezno označeni ali izdelki pri katerih je bila embalaža poškodovana - tudi označeni. Ravnamo odgovorno do okolja in recikliramo škatle (Škatla v kateri boste izdelek prejeli je že bila v uporabi), saj nam ni vseeno za prihodnost!

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil.

Če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja. Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če odgovorne strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi, prekomerna izpostavitev soncu, hranjenje pri previsoki temperaturi) plača stroške analize in druge nastale stroške (npr. poštnina ali embalaža) za ugotavljanje napake kupec sam, če pa je napaka v blagu, plača nastale stroške prodajalec.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno na prevzemnem mestu na naslovu Sermin 74E, 6000 Koper ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije se izdelek vrne kupcu v z zakonsko določenim rokom, v primeru da to ni možno v določenem roku se kupca o tem obvesti, v tem primeru ima kupec možnost, da po dogovoru počaka na popravljen izdelek, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu povrne kupnina na transakcijski račun v zakonsko določenem roku.

OBRAZEC ZA VRACILO BLAGA (ZAMNEJAVA)

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE (odstop od pogodbe in vračilo kupnine)

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame na prevzemnem mestu na naslovu Sermin 74E, 6000 Koper v roku 3 mesecev.

POSTOPEK REKLAMACIJE

Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.

  1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete Zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@motolink.si
  2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije. Zaželene so tudi fotografije.
  3. Reklamirani izdelek je potrebno dostaviti na poslovno enoto Aures d.o.o. Koper, Sermin 74E, 6000 Koper, skupaj z računom in garancijskim listom. To lahko storite osebno ali preko dostavne službe. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan. Izdelku naj bo priložen račun in obrazec za vračilo blaga. Vaše podatke in opis napake izdelka vnesite na predpisani obrazec, ki vam bo poslan preko e-pošte.
  4. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja, ga bo pregledala oseba, ki je zadolžena in odgovorna za reklamacije. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Odgovorna oseba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 7 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati.

STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov ( ZVPot-01) .

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima.

Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova, mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko od prodajalca najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim (izbira bo, razen v določenih primerih, na strani potrošnika). V kolikor prodajalec tega ne izpolni, lahko potrošnik zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (torej odstopi od pogodbe).

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

GARANCIJA

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem (89.člen ZVPot-1)

Pravilnik o blagu za katero mora biti izdana garancija za brezhibno delovanje, in začetek teka garancijskega roka.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če se ugodi zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Potrošnik lahko zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE GARANCIJE je na voljo

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo kar se da hitro in sporazumno.

Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko 056 306 550 ali po elektronski pošti info@motolink.si . V roku 5 delovnih dneh boste prejeli potrdilo, da smo prijeli pritožbo, ter obvestilo kako dolgo bo vaša pritožba obravnavana in vas bomo vseskozi obveščali o poteku postopka.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kopru. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

S posebnim predpisom Evropske unije je Od 15.2.2016 na ozemlju celotne EU vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani.

Podjetje Aures d.o.o. Koper ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb, skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

V skladu z 32.členom ZIsRPS (obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov), ponudnik Aures d.o.o. Koper (www.motolink.si) ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži, v skladu s tem zakonom.

V skladu s 4.odstavkom 32.člena ZIsRPS, objavljamo elektronsko povezavo na platformo (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL)

Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko zaloge izdelkov ali roki dobave spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno ažurirati podatkov, ki so objavljeni v otroški spletni trgovini. V takem primeru bomo uporabnika (kupca) obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali spremembo naročila.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke kurirski službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi oz. zavrniti poškodovani paket. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina motolink.si je v lasti podjetja Aures d.o.o. Koper. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine motolink.si, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.motolink.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.

Splošni pogoji poslovanja so bili posodobljeni dne 31.01.2023

Želimo Vam prijetno nakupovanje!

Privolitev piškotka